آموزش نحوه کار با بخش مدیریت نوبتدهی آنلاین
در این نوشته سعی داریم تا نحوهی کار با بخش مدیریت سامانه نوبتدهی آنلاین (Bookly) را آموزش دهیم. برای همین منظور در چندین ویدیوی آموزشی تمام مطالب مربوط به نحوهی کار با این بخش خدمت شما کاربر گرامی ارائه داده شده است. (این بخش به مرور زمان و مطابق درخواست مشتریان محترم، بروزرسانی خواهد شد.)
بخش اول – آشنایی کلی
در این بخش شما با نحوهی ورود به بخش مدیریت سامانه نوبتدهی وبسایت خود از طریق نامکاربری و گذرواژهای که در اختیار دارید، همچنین شِمای کلی بخش مدیریت Bookly و انواع حالتهای نوبت گرفته شده شامل «در حال بررسی»،«تایید شده» و «رد شده» آشنا خواهید شد.
بخش دوم – تایید نوبت
در این بخش شما با نحوهی تایید نوبت گرفته شده توسط کاربر و همچنین ارسال پیامک اطلاعرسانی به کاربر در رابطه با تایید شدن نوبت ایشان، آشنا میشوید.
بخش سوم – رد نوبت
در این قسمت از آموزشها با نحوهی رد کردن نوبت گرفته شده توسط کاربر و ارسال پیامک اطلاعرسانی در این خصوص به همراه ارائهی دلیل رد نوبت، آشنا خواهید شد.
بخش چهارم – مشتریان و پرداختها
در این بخش با سایر بخشهای مدیریت سامانه نوبتدهی آنلاین آشنا خواهید شد. در بخش مشتریان به اطلاعات کاربرانی که از طریق سامانه نوبتدهی اقدام به اخذ نوبت کردهاند و در بخش پرداختها به اطلاعات جزئیتری از پرداختهای صورت گرفته دسترسی خواهید داشت.
بخش پنجم – تغییر گذرواژه مدیریت
در این قسمت با نحوهی تغییر پسورد بخش مدیریت وبسایت خود آشنا میشوید.
اکیدا توصیه میشود که نسبت به تغییر پسورد خود پس از اولین ورود اقدام فرمایید و گذرواژهای مطمئن و ایمن را انتخاب نمایید.
بخش ششم – تغییر ساعات کاری کارمندان
در این قسمت با نحوهی تغییر ساعات کاری کارمندان در سامانه نوبتدهی آشنا خواهید شد.
همچنین امکان فعالسازی نوبتدهی منقطع (افزودن ساعت استراحت برای کارمندان) نیز در این ویدیو بررسی خواهد شد.
دیدگاه خود را بنویسید